Geoblog.pl    Szczawinscy    Podróże    poślubna Sri Lanka 2014    Wieczne miasto.

Wieczne miasto.

Włochy
Włochy, Rom

Pierwszy lot za nami. Jak się okazuje strach ma wilekie oczy, co może potwierdzić Seba, który leciał pierwszy raz w życiu samolotem! Wyglądał jak małe dziecko, które dostało nową zabawkę :)
Poznań pożegnał nas płaczem z nieba, za to Rzym prztwitał nas falą gorąca. Podążając w stronę noclegu marzyliśmy o zmianie obuwia na letnie i krótkich spodniach. Póki co mamy chody u Włochów bo podczas podróży z lotniska tylko Sebastian z Iloną musieli zapłacić dodatkowo za bagaż, mimo iż mieliśmy większy :D
Po zakwaterowaniu i miłym przyjęciu przez gospodynię Barbarę postanowiliśmy pobłąkać się luźno po Rzymie. Wrażenia mamy mieszane, może dlatego że wyszliśmy poza utarte szlaki i natknęliśmy się slumsy i sporo bezdomnych. Jutro ruszamy szlakiem starożytych zabytków więc odczucia powinny być zgoła inne. Zjedliśmy już pierszą pizzę, jesteśmy po "szczepieniach" na Włoskim patio i czekamy co przyniesie nam jutro...